معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: عملیات قیرپاشی و آسفالت معابر شهرک اندیشه زرگان آغاز گردید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: روند اجرایی فعالیت‌های عمرانی در این حوزه با هدف ارتقاء سطح مدیریت شهری و ارائه خدمت رسانی بهتر، تامین رفاه، آسایش وجلب رضایتمندی شهروندان است که اجرای آسفالت خیابان‌ها و معابر دراین حوزه یکی از مهم‌ترین راه کار‌های ارائه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ایمنی و تردد وسایل نقلیه به شمار می‌رود.

او افزود:  معابر جدید الاحداث شهرک اندیشه با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زیر سازی شده است و شهروندان این شهرک نیازمند خدمت رسانی و انجام روکش آسفالت جهت سهولت در تردد هستند، و اولین مرحله اجرای قیر پاشی و آسفالت با مساحت بیش از ۸ هزار مترمربع آغاز شده است.

معینی زاده تصریح کرد: با توجه درخواست‌های مردمی و ساماندهی این شهرک و افزایش رضایت مردمی نسبت به زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی و فرعی‌ها با مساحت بیش از ۱۸ هزار مترمربع عملیات آسفالت در این شهرک اجرایی خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز  گفت: همزمان با اجرای آسفالت این پروژه، معابر دیگر این شهرک نیز زیرسازی شده اند که در آینده نزدیک نسبت به آسفالت آن‌ها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۴:۳۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب معاون فنی تورو خدا به داد ما اهالی مهدیس منازل نورد لوله برسیده به خدا داریم تو خاک دفن میشیم
دیگه جایی نیست که نرفته باشیم وشکایت نکرده باشیم
ولی فایده نداشته
توروخدا حداقل بیاید خیابون های اصلی رو آسفالت کنید
18 متری دوم
18متری اول
20متری
به خدا ما هم گناه داریم ماهم انسانیم